Let op de datum van dit persbericht, het kan verouderd zijn.

Statutair Directeur Stapt Op Staatssecretaris Van der Laan Media, D66 heeft zijn voordracht bekrachtigd, zo meldde een NPS-woordvoerder vrijdag. Kranendonk 47 wordt per 1 augustus de nieuwe hoofdredacteur van het Reformatorisch Dagblad. Voormalig D66-voorzitter Tom Kok is dinsdag gekozen als de nieuwe voorzitter van Internet Society Nederland ISOC. Annemarie Jorritsma en Ada van der Veer begin mei jl. Hij kreeg de internationale fotografieprijs en de bijbehorende 7000 euro voor zijn foto van het stoffelijk overschot van de vermoorde Pim Fortuyn.

Van de toezeggingen van Peters is Eggink niet onder de indruk. Hoofdredacteur Jan Prins van het Rotterdams Dagblad gaat een nieuwe onderneming leiden onder de vlag van uitgeefconcern PCM. Volgens Randstad vertrekt Reese om persoonlijke redenen. Dordrecht, waar de veerboot aan zijn reis was begonnen. De journalisten Lidy Nicolasen de Volkskrant en Michiel Zonneveld Vrij Nederland hebben dit jaar de Anne Vondelingprijs voor politieke journalistiek gewonnen. Deze keer een lustrumviering, dus extra feestelijk. Het gebruik van dit persbericht is aan voorwaarden gebonden. Volgens hem laat Drechsel zijn personeel in de kou staan. Robert Kohsiek zal in de toekomst ook betrokken worden bij de algemene gang van zaken . Maar ook in andere plaatsen wordt er geŽxperimenteerd.

Stutterheim te benoemen tot commissaris van de vennootschap. Het pakket waarvoor de 43-jarige Nientker binnen het bestuur verantwoordelijk was, is door reorganisaties grotendeels afgestoten. Daarbij raakte vijftien personen licht gewond raakten. Dat heeft juryvoorzitter Jeltje van Nieuwenhoven woensdagavond bekendgemaakt. Haank was directielid van Reed Elsevier en verantwoordelijk voor de wetenschappelijke en medische divisie. Cuuk is een echte Amsterdammer en werd geboren in de Willemsstraat. De heer Noomen is per 1 september benoemd voor de zittingsperiode van vijf jaar.

Gerrie wil dan eigenlijk zo snel mogelijk concrete maatregelen doorvoeren. Rob van den Hoek diende van 1965 tot 1969 bij de Koninklijke Marine. Van den Hoek heeft gisteren zijn vertrek aan het personeel medegedeeld. Oscar Garschagen is donderdag teruggetreden als hoofdredacteur van het Algemeen Dagblad. De benoeming gaat aanstaande maandag in, meldde een woordvoerder van de raad vrijdag. Rotterdam verzameld voor de deur van het RET-kantoor. Ook in de Haagse gemeenteraad is enige onrust ontstaan. Amsterdam is die dag onbereikbaar voor gemotoriseerd verkeer.